Om in te kunnen loggen in het ledengedeelte van deze site heb je inloggegevens nodig. Deze instructie geeft aan hoe deze gegevens verkregen kunnen worden.

Nieuwe leden

Als je een nieuw lid bent van de Ontmoetingskerk en je bent geregistreerd bij het kerkelijk Bureau kun je een dag later je gegevens opvragen middels de "wachtwoord vergeten" procedure. (Zie volgende paragraaf).

Wachtwoord vergeten

Als je je wachtwoord vergeten bent (of als je voor het eerst wilt inloggen) dan kan via de “wachtwoord vergeten” procedure een (nieuw) wachtwoord worden aangevraagd.
Als je naar de website gaat klik je rechts bovenin op de tekst “Mijn Ontmoetingskerk”.
Je krijgt dan het standaard inlogscherm te zien. https://ontmoetingskerk-ede.nl/user Klik op het woordje “vergeten?”.
Vul vervolgens je e-mailadres in dat bij het kerkelijk bureau bekend is en klik op “Nieuw wachtwoord aanvragen”. Je ontvangt dan een e-mail met een link in je e-mailbox.

In de e-mail staat een linkje “Klik hier om je wachtwoord aan te maken.” Als je daarop klikt kom je op een pagina waar ook de knop “Inloggen” staat. Als je op “Inloggen” klikt zit je direct op de pagina waar je jouw wachtwoord kunt veranderen, zonder je oude wachtwoord in te vullen.

LET OP: Klikt u dus niet op “wijzig profiel”. Andere zaken dan je wachtwoord kun je wijzigen als je jouw wachtwoord hebt gewijzigd.